saya pun berasa hairan kenapa orang selalu cakap harga emas ni mahal dan tak mampu nak beli dari dulu sampailah sekarang ni.Saya dulu pun berkata sedemikian rupa,tapi bila difikirkan sampai bila pun saya tak memilik emas lah cam ni aduh.....cuba kita renungkan sejenak:-

Bila harga emas 800 USD orang cakap mahal
Bila harga emas 900 USD pun orang cakap mahal
Bila harga emas 990 USD pun orang cakap mahal
Bila harga emas 1100 USD pun orang cakap mahal
Bila harga emas mencecah 1200 USD pun orang cakap mahal :P

Kesimpulannya apa orang dulu kata mahal tapi sekarang pun mahal juga,jadi tak perlu dengar cakap orang lah....kalau tidak sampai bila pun tak memiliki...emaaslah jawabnya

Monday, February 14, 2011

Salam Kerinduan Pecinta Emas hehehehe

Tengok tajuk cam menarik jer...sebenarnya dah lama sangat tak berkecimpung duni bloging ni dek kerana kesibukan kerja-kerja dan kerja..........


Almaklumlah sekarang ni untuk pengetahuan korang....aku ni dah bertukar alamat tempat kerja...dari Selangor aku merantau ke Jerteh Terengganu pulak..bersebelahan dengan Kelantan negeri Emas hehehehehe tempat tnggalku sekarang ini....so kiranya balik ke kampung halaman lah plaknya bermuala dari 3 januari 2011 sehinggalah sekarang ini...pas ni kemana lah plak agaknya yer....


So masa yang terluang ni aku create lah sikit supaya korang yang baca ni tak pening nak cari aku pulak nanti yeeee...so kepada rakyat Terengganu dan Kelantan yang mana nak beli emas atau nak jual ker bolehlah sudi kiranya hubungi talian ku ini......Sekian......

0 comments:

Post a Comment