saya pun berasa hairan kenapa orang selalu cakap harga emas ni mahal dan tak mampu nak beli dari dulu sampailah sekarang ni.Saya dulu pun berkata sedemikian rupa,tapi bila difikirkan sampai bila pun saya tak memilik emas lah cam ni aduh.....cuba kita renungkan sejenak:-

Bila harga emas 800 USD orang cakap mahal
Bila harga emas 900 USD pun orang cakap mahal
Bila harga emas 990 USD pun orang cakap mahal
Bila harga emas 1100 USD pun orang cakap mahal
Bila harga emas mencecah 1200 USD pun orang cakap mahal :P

Kesimpulannya apa orang dulu kata mahal tapi sekarang pun mahal juga,jadi tak perlu dengar cakap orang lah....kalau tidak sampai bila pun tak memiliki...emaaslah jawabnya

Tuesday, March 2, 2010

lagi koleksi rantai emas publicjewellery

Sekali pandang wah macam tak percaya sahaja,sekiranya dapat beli emas mengikut harga pasaran semasa yang pastinya adalah lebih murah berbanding kedai-kedai emas yang lain,sekiranya berminat boleh hubungi saya.

1 comments:

harga emas said...

cantik.. :) bagaimana boleh bagi harga lebih rendah dari pasaran, kalau saya tolong jual dapat komisyen x?

tiba2 nak cari "rantai emas betul" termasuk pulak ke blog "rantai emas motor" ahaha.. apa2 pun salam perkenalan la..jual la rantai tu ke kami (rantai moto, rantai moto la janji emas :)

kami beli rantai emas, emas putih, surat pajak, emas 916, hubungi shahrul 012-3349940

boleh layari laman web http://www.hafizjewel.com

Post a Comment